متن و ترجمه آهنگ I knew you were trouble از Taylor Swift
وب طرفداران تیلور & بریتنی

taylor lovers

 

I knew you were trouble

 

"من می دونستم تو دردسر بودی"

 

 

Once upon time

خیلی وقت پیشا

 

A few mistakes ago

چند تا اشتباه قبل

 

I was in your sights,

من تو دیدت بودم

 

You got me alone

تو منو تنها گذاشتی

 

You found me, you found me, you found me

تو پیدام کردی

 

I guess you didn't care

حدس می زنم اهمیت نمی دادی

 

And I guess I liked that

و حدس می زنم اونو دوست داشتم

 

And when I fell hard

و وقتی سخت افتادم

 

You took a step back

تو یه قدم برگشتی

 

Without me, without me, without me

بدون من

 

And he's long gone

و اون خیلی وقته که رفته

 

When he's next to me

وقتی اون کنار منه

 

And I realize the blame is on me

و من می فهمم اشتباه منه

 

Cause I knew you were trouble when you walked in

چون من می دونستم تو دردسر بودی، وقتی اومدی داخل

 

So shame on me now

الان باید خجالت بکشم

 

Flew me to places I'd never been

منو به جاهایی بردی که هرگز نباید می رفتم

 

Till you put me down oh

تا وقتی که منو پایین گذاشتی

 

I knew you were trouble when you walked in

من می دونستم تو دردسر بودی، وقتی اومدی داخل

 

So shame on me now

الان باید خجالت بکشم

 

Flew me to places I'd never been

منو به جاهایی بردی که هرگز نباید می رفتم

 

Now I'm lying on the cold hard ground

حالا من روی زمین سرد و سخت دراز می کشم

 

Oh, oh, trouble, trouble, trouble

Oh, oh, trouble, trouble, trouble

اوه، دردسر

 

No apologies

هیچ معذرت خواهی در کار نیست

 

He'll never see you cry

اون هیچوقت گریه ـت رو نخواهد دید

 

Pretends he doesn't know

وانمود می کنه نمی دونه

 

That he's the reason why

که اون دلیلشه

 

You're drowning, you're drowning, you're drowning

داری غرق می شی

 

And I heard you moved on

و من شنیدم تو پیشروی کردی

 

From whispers on the street

از پچ پچ های تو خیابون

 

A new notch in your belt

یه سوراخ جدید رو کمربندت،

 

Is all I'll ever be

چیزیه که من همیشه خواهم بود

 

And now I see, now I see, now I see

و حالا می فهمم

 

He was long gone

اون خیلی وقته که رفته

 

When he met me

وقتی منو ملاقات کرد

 

And I realize the joke is on me

و من می فهمم که خیلی احمقم

 

I knew you were trouble when you walked in

من می دونستم تو دردسر بودی، وقتی اومدی داخل

 

So shame on me now

الان باید خجالت بکشم

 

Flew me to places I'd never been

منو به جاهایی بردی که هرگز نباید می رفتم

 

Till you put me down oh

تا وقتی که تو منو پایین گذاشتی

 

I knew you were trouble when you walked in

من می دونستم تو دردسر بودی، وقتی اومدی داخل

 

So shame on me now

الان باید خجالت بکشم

 

Flew me to places I'd never been

منو به جاهایی بردی که هرگز نباید می رفتم

 

Now I'm lying on the cold hard ground

حالا من روی زمین سرد و سخت دراز می کشم

 

Oh, oh, trouble, trouble, trouble

اوه، دردسر

 

Oh, oh, trouble, trouble, trouble

اوه، دردسر

 

And the saddest fear comes creeping in

و غمگینانه ترین ترس، داخل می خُزه

 

That you never loved me or her or anyone or anything

اونم اینه که تو هیچ وقت منو دوست نداشتی، یا اون دخترو، یا هر شخص و هر چیزو

 

Yeah

آره

 

I knew you were trouble when you walked in

من می دونستم تو دردسر بودی، وقتی اومدی داخل

 

So shame on me now

الان باید خجالت بکشم

 

Flew me to places I'd never been

منو به جاهایی بردی که هرگز نباید می رفتم

 

Till you put me down oh

تا وقتی که تو منو پایین گذاشتی

 

I knew you were trouble when you walked in

من می دونستم تو دردسر بودی، وقتی اومدی داخل

 

So shame on me now

الان باید خجالت بکشم

 

Flew me to places I'd never been

منو به جاهایی بردی که هرگز نباید می رفتم

 

Now I'm lying on the cold hard ground

حالا من روی زمین سرد و سخت دراز می کشم

 

Oh, oh, trouble, trouble, trouble

اوه، دردسر

 

Oh, oh, trouble, trouble, trouble

اوه، دردسر

 

I knew you were trouble when you walked in

Trouble, trouble, trouble

I knew you were trouble when you walked in

Trouble, trouble, trouble!

من می دونستم تو دردسر بودی، وقتی اومدی داخل

دردسر!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: "><-CategoryName->


برچسبها: "><-TagName->
نوشته شده در جمعه 22 شهريور 1392برچسب:,ساعت 20:56 توسط tina|



قالب ساز آنلاین